СПОСОБИ ДОСТАВКИ
САМОВИВІЗ:
- Самовивіз здійснюється з нашого складу за адресою м. Дніпро, вул. Краснопільська, 17. Час роботи — 10:00 - 17:00, з понеділка по п'ятницю;
- У зв'язку з високим навантаженням складу і магазину існує час підготовки замовлення, який варіюється в залежності від необхідності перевезення товарів з одного складу на інший, а також від завантаженості пункту видачі. Середній час очікування підготовки замовлення — 1 година. Більш точний час Ви можете уточнити, зателефонувавши нам за телефонами, зазначеними в розділі Контакти;
- Бронюючи товар, ви фіксуєте за собою одиницю товару, а також ціну на момент замовлення;
- Видача інтернет-замовлень починається не раніше 10:00 і доступна протягом двох днів - в день замовлення і наступного. Якщо до кінця 17:00 наступного дня товар не буде отриманий — замовлення анулюється, фіксація ціни знімається.
ДОСТАВКА УКРПОШТОЮ:
- Доставка, страхування та упаковка оплачується одержувачем за тарифами компанії-перевізника;
- Доставка Укрпоштою здійснюється на обране відділення у Вашому населеному пункті або ж за Вашою адресою з можливістю оплати готівкою кур'єру поштової служби при виборі післяплати;
- Термін доставки залежить від типу доставки:
• 1-6 днів з моменту реєстрації відправлення у відділенні Укрпошти за тарифом СТАНДАРТ;
• 1-3 дні з моменту реєстрації відправлення у відділенні Укрпошти за тарифом ЕКСПРЕС.
- У разі виявлення пошкоджень або ж невідповідності замовленого товару необхідно в присутності співробітника Укрпошти скласти відповідний акт, а також зв'язатися з нами будь-яким представленим способом.
ДОСТАВКА НОВОЮ ПОШТОЮ:
- Доставка, страхування та упаковка оплачується одержувачем за тарифами компанії-перевізника;
- Доставка Новою Поштою здійснюється на обране відділення у Вашому населеному пункті або ж за Вашою адресою з можливістю оплати готівкою кур'єру поштової служби при виборі післяплати;
- Термін доставки — 1-5 днів з моменту реєстрації відправлення у відділенні Нової Пошти;
- Якщо співробітник Нової Пошти відмовляється надати можливість огляду товару перед оплатою у відділенні — оплатіть замовлення та попросіть відкрити посилку в присутності співробітника Нової Пошти; магазин Dengo не вирішує питання, пов'язані з порядком роботи Нової Пошти.
- У разі виявлення пошкоджень або ж невідповідності замовленого товару необхідно в присутності співробітника Нової Пошти скласти відповідний акт, а також зв'язатися з нами будь-яким представленим способом.
ПРИМІТКИ
- Продавець не несе відповідальності за роботу поштових / кур'єрських служб;
- При відправці поштовими службами товар страхується на повну його вартість. У разі пошкодження товару перевізник повинен виплатити Вам повну його вартість;
- Зверніть увагу при виборі товару, відтінок текстури з партії може відрізнятися! Детальну інформацію уточнюйте у нашого менеджера;
- Доставка післяплатою є платною послугою:
• Нова Пошта: +2% + 20 грн
• Укрпошта: +2% + 10 грн.
- Час безкоштовного зберігання в поштовому відділенні обмежений:
• 5 днів у відділенні Укрпошти;
• 7 днів у відділенні Нової Пошти;
• 3 дні у поштоматі Нової Пошти, після чого товар буде перенесений до найближчого відділення Нової Пошти.
- Після закінчення терміну безкоштовного зберігання починає діяти тариф на платне зберігання:
• до 1 кг – 10 грн/день (Нова Пошта і Укрпошта);
• до 30 кг – 20 грн/день (Нова Пошта);
• від 30 кг і більше – 30 грн/день (Нова Пошта).
- Якщо клієнт не забирає товар, відправлений післяплатою, протягом 5 днів по Укрпошті або 7 днів по Новій Пошті з моменту прибуття посилки у відділення Нової Пошти для отримання, посилка може бути відправлена назад відправнику; передоплата буде використана для оплати послуг Нової Пошти.
Якщо Ви не знайшли відповідь на питання, що Вас цікавить, у цьому розділі, рекомендуємо зв'язатися з нами для отримання більш детальної інформації.